Undersökningsmodeller

Analysmakarna skräddarsyr alltid varje uppdrag utifrån syfte och mål. Det finns dock alltid vissa huvuddrag som måste ingå om man t.ex. ska genomföra en varumärkesundersökning. Detta innebär att vi erbjuder grundmodeller som sedan anpassas till varje specifikt uppdrag och kund.

Detta är några av grundmodellerna vi kan erbjuda:

  • Kommunikativt ledarskap
  • Varumärkesundersökningar ( Slideshare exempel)
  • Varumärkespositionering
  • Benchmarking
  • Produkttester
  • Living the Brand Index (LBI) – mäter hur väl medarbetarna lever varumärket
  • Net Promoter Score (NPS)
  • Nöjd Kund Index (NKI)
  • Nöjd Medarbetar Index – (NMI) – mäter hur medarbetarna trivs på jobbet
  • Marknads- och kundsegmentering
  • Reklam- och kampanjmätningar
  • Opinionsundersökningar
  • Läsvärdesundersökningar
  • Observationsstudier
  • Passagerarundersökningar, buss, flyg, tåg, båt.

 

Du vet väl att alla våra offerter och förslag är helt kostnadsfria! Skicka oss gärna en förfrågan med mail så får ni snabbt en offert av oss!